niedziela, 13 kwietnia 2014

Być sobą !

Heiii!

Ostatnio wiele się u mnie zmieniło,rozwój zdarzeń spowodował,że nie jestem już tak zabawna i roześmiana jak zawsze..na swojej drodze spotykamy wielu ludzi,takich,których chcemy wspominać i pamiętać ,są bardzo orginalni i jedyni w swoim rodzaju oraz takich,o których chcemy jak najszybciej zapomnieć fałszywi, nie mili...itd
Ja więcej spotykam tych pierwszych,ale zdarzają się wyjątki.
 Jednak nie tylko o to chodzi,kiedy blog Lucy stawał się coraz to bardziej popularny,więcej dziewczyn zaczęło już nawet nie wzorować się na jej stylu,tylko go kopiować.
Bardzo mnie to denerwuje,bo one nie są sobą-wolą udawać kogoś innego,bo myślą,że sie tym dowartościują. Są takie osoby,którym sie spodoba jedna jej rzeczy lub 2 ,ale wszystko co załozy i sie w tym pokaże to już przesada ! Ja bardziej cenie te osoby ,które nie ubierają się dobrze ale są sobą , a nie te które uważają się za stylowe-ale to nie ich styl !

Ja  uważam ,że takie osoby nie oszukują innych ,bo coraz więcej osób zaczyna denerwować to "kopiowanie innych" ale oszukują same siebię !
A jeśli chodzi o charakter-niedawno spotkałam się z osobą i wydawało mi się ,że znałam ją bardzo dobrze,ale zaczęły się kłótnie i przeprosiny-od wielu osób dowiedziałam się jaka to ona jest fałszywa i jak bardzo udaje biedactwo tak naprawdę zwalając na mnie winę,a potem mnie przepraszała i mówiła,że nic takiego nie robi.

Kończę,miał być dzisiaj inny post,ale chciałam się z wami tym podzielić i
POZNAĆ WASZĄ OPINIĘ - BARDZO PROSIŁABYM WAS O WPISANIE W KOMENTARZACH ,czy znacie takie osoby i co myślicie o takiem zachowaniu.

Bye Kochani !


3 komentarze:

  1. Bardzo chcę poznać waszą opinię o takich osobach oraz o takim zachowaniu.

    ta-inna-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest prawda co piszesz. Ja staralam sie omijac takie osoby z daleka. Ale niestety znam takie osoby i mysle ze szkoda naszego czasu by o nich pisac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,niestety z takimi osobami na codzień bardzo często si spotykam,ale próbuje poprostu zrozumieć po co oni to robią ?

      Usuń